קניין רוחני ורישוי

פעילות המחלקה

התחרות בשוק, חוסר הוודאות העולמי וחשיבותה ההולכת וגוברת של הטכנולוגיה, הופכים את ההגנה על קניין רוחני לחיונית מתמיד. לקוחותינו נהנים מייעוץ משפטי מהימן, המחובר בצורה הדוקה לכלל הטכנולוגיות המובילות בשוק ומתבסס על ניסיון עשיר בהגנה על נכסיהם..

מחלקת הקניין הרוחני והרישוי של משרדנו נהנית ממוניטין מרשים, המתבסס על ליווי וייצוג של מערך נרחב של חברות הטכנולוגיה והפרמצבטיקה המובילות בישראל, יחד עם סטארט-אפים חדשניים – כשאנו מטפלים ומגנים על רישיונות ה-IP שלהם, הן בישראל והן בחו"ל.

עם התמחות ספציפית ברישוי טכנולוגיות IP ופרמצבטיקה, אנו עוסקים בניהול משא ומתן, עריכה ובחינה של הסכמי רישוי IP, על מנת להבטיח את עמידת לקוחותינו בתנאי הדין הנדרשים במדינות ישראל, ארה"ב והאיחוד האירופי. בנוסף, אנו מסייעים ללקוחותינו בהחדרת מוצרים חדשים לשוק ובעריכת הסכמי הפצה ושיווק איתנים עם צדדים שלישיים, בקשר עם מגוון רחב ביותר של טכנולוגיות בארץ ובעולם.

כאחת המחלקות המקצועיות, החדשניות והמתקדמות בישראל, אנו שואפים ליצור ולשמור על הנהלים הפנימיים הנחוצים לשמירה על נכסי וזכויות ה-IP של לקוחותינו, ובכך לאפשר להם להתמקד במה שהם עושים הכי טוב – לנהל ולהוביל את עסקיהם קדימה.