הרשמה לעדכונים

קריירה / מנהלה

אנו מתגאים בשירות המקצועי שמספק הצוות המנהלי הנרחב שלנו ומאמינים שצוות מנהלי מוכשר ומקצועי חיוני להצלחתו של משרד עורכי דין. אנו מחפשים מועמדים בעלי יכולת עבודה בצוות למשרות מנהליות שונות, הן במשרדנו בירושלים והן במשרדנו בתל אביב; מועמדים המבקשים עבודה מאתגרת באווירה תומכת, יוקרתית, מקצועית ומתגמלת מוזמנים להגיש קורות חיים ל- agmon@agmon-law.co.il

לצפייה בצוות המנהלי לחץ כאן.

משרות

תפקיד
למשרדנו בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה משפטי/ת זמני/ת (החלפה לחל"ד)
הגדרה:תיאור תפקיד:
80% משרה - מתאימה גם להורים

ליווי פרויקטיים נדל"ניים, מענה טלפוני לרוכשים, ריכוז טפסים וניהול תיקי הרוכשים.
דרישות:דרישות תפקיד:
סדר, ארגון, רצינות ואחריות אישית ברמה גבוהה. ניסיון קודם בתפקיד דומה (יתרון). היכרות עם עולם המשפט והנדל"ן (יתרון). יחסי אנוש מעולים. שליטה בתוכנות אופיס.
אזור:ירושלים
היקף המשרה:חלקית
תפקיד
אחראי/ת שירות וגבייה
הגדרה:למשרדנו דרוש/ה אחראי/ת שרות וגבייה

התפקיד כולל: מענה טלפוני, שיחות שירות וגבייה.
עובד חברה מהיום הראשון

ימי עבודה: א – ה 17:00 – 8:30.

התפקיד כולל:
עבודה מול לקוחות (אסטרטגיים/ מוסדיים/ פרטיים).

אחריות על ביצוע התחשבנות וגבייה מלקוחות באופן מדויק ובזמן
דיווח תקבולים והתחשבנות מלקוחות
בקרה וביצוע הנחות ללקוחות.
עדכון בזמן של שותפים על סטאטוס חובות פתוחים של לקוחות.
הפקה ותיקון של חשבוניות.

קו"ח נא להעביר למייל orit@agmon-law.co.il
דרישות:יכולת וורבאלית, אוריינטציה שירותית, טיפול בהתנגדויות, יכולת עבודה תחת לחץ, אחריות, יכולת עבודה בצוות, מוסר עבודה גבוה, יחסי אנוש טובים.
שליטה מלאה באקסל, שליטה מלאה בעברית , אנגלית ברמה טובה – בע"פ ובכתב.
הנהלת חשבונות- חובה
ניסיון קודם- יתרון
נכונות לעבודה קבועה ולטווח ארוך
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

אזור:תל-אביב
היקף המשרה:מלאה